Seydadilek26 Haftada kanala girdi en başından beri kanamalarım vardı düşük riskim geçti erken doğum riskim başladı ilk bebişim 35 haftalık doğmuştu buda erken doğacak diye diye her hafta doktor sen daha dogurmadinmi diyor 🤣 38. Haftaya geldik hala dogmuyor doğmayacak gibi sanırım 🤣 doğuramayanlar sizde durumlar nasıl 🥰
Elika0 Seydadilek26 ben 32 de gitmiştim daha dönmemiş bile sıpa 😂 dönmesi için ne yapabilirim bilmiyorum şuan 34.haftadayım 35 de kontrole gidicem inşallah o zamana kadar döner 🙏 dönmezse post açarım bebek nasıl döner 😂😂
Seydadilek26 Elika0 Bunun için egzersizler var canım onları yap istersen bir arkadaşımda dört ayak pozisyonunda durarak döndürmüstü inşallah seninde döner canım 🙏🥰
Elifinannesi_ haftadan beri erken doğum riskim vardı. Zor durdurduk şimdide hanımefendi gelmiyor. 2 cm açılmam var 39. haftadayız tükendim tükendim 🤭
Seydadilek26 Elifinannesi_ acilman varmış yine kalk merdiven falan in cik squat yap gelir bir iki güne 🤣🤣
Seydadilek26 iki_tospik_annesii doguralim artık yaa yokmu yapılması gereken bişey hemen şak diye dogurtacak 🤣🤣 sen kaç haftaliksin canım
Elika0 Seydadilek26 özel muayenehaneye gidiyorum canım ama özel 2 tane ebeden de ayrı destek alıyorum haftaya dönmemiş olursa sorarım bakalım şimdi döndü mü dönmedi mi bilmiyorum döndüyse bi daha döndürmeyeyim 😂😂
Elifinannesi_ Seydadilek26 Ayy şu meşhur video var o hareketleri yapınca doğum yapanlar olmuş bi deneyelim bakalım 🤣 ümidimi kestim daha geleceğine inancım kalmadı 😨😅
Seydadilek26 Elika0 inşallah dönmüştür canım hissedersin diyorlar aslında ama hiç başıma gelmediği için bilmiyorum 🤣
iki_tospik_annesii Seydadilek26 Yetti gariii her gün dua ediyorum doğurmak için 😂😂 35+4 canm ikinci sezeryanum olucak
Seydadilek26 Elifinannesi11 ay anlamadım gitti gelmek için acele etti etti durdurduk devamlı şimdide küstü heralde inat etti gelmiyor 🤣🤣