Kizlar bebeğim grip oldu doğumdan hemen sonra giydirmediler cocugumu usuttu orada kac kez söylediğim halde ihmal ettiler bugun 11 günlük oldu hapşıriyor öksürüyor :( doktora götürdük akciğer filmi falan çekildi bi sey çıkmadı sukur ama burnu tıkandığı için serum suyu sıkıp aspire ediyorum doktor burna suyu ver ama aspire etme dedi ama bebeğim o akintiyi oyle çıkaramıyor bende çekmek zorunda kalıyorum sizce ne yapmaliyim Allah korusun o akintiyi çekmesem ciğerine inecek belki ikilemde kaldım yardımcı olur musunuz ?