Yesilim23 Kızlar ikili tarama testinde Fb-hcg değeriniz kaç çıktı ve bebeğinizin şuan cinsiyeti ney acaba ???
Yesilim23 Deletedmom154 benimde 21.5 çıkmış bu değer 50nin altı olursa erkek üstü olursa kız diyolar ama bilemedim 🤷🏼♀️
Yesilim23 Damlakvkl canım söylenilenlere göre bu değer 50nin altı erkek 50nin üstü kız oluyormuş ve bir çoğunun doğru :) benmde 21.5
Yesilim23 Gulak benimde pek bilgim yok netten araştırdığım kadarıyla biliyorm canım onlar işte bebeğin down sedromlu olup olmadıgını gösteren değer