Arkadaşlar bugün kontrolüm vardı. Ntsye girdim sancım çıkmadı. Daha sonra alltan kontrolümde 2 buçuk cmlik bir açıklık olduğunu söyledi doktorum. Sizce doğum yakın mı yani daha önceden tecrübe edinen ya da bilgisi olan var mı doğum için 40. Haftayı görür müyüm yoksa 39 . Haftada mı gelir