Ben normal dogum yaptim canim en güzel avantajı bebeginle o ilk bulusma kavuşma anı kesinlikle hayatimin en güzel en özel anıydı eğer sağlık açısından bir sknti yoksa sırf bunun için bile normal doğum yapmak isterdim. Dogum sancısı çekiyorsun evet ama dogumdan sonra hemen kalkiyorsun bebeginle ilgilenebiliyorsun. Benim dikisim vardı dogumdan sonra agrim da oldu doğum anında karnima bastırdıkları icin ama sezeryanin dikiş ağrısı gibi olmaz eve çıktığımda ortalikta dolanabiliyordum. Dikişlerimi de sonradan hic ağrısını falan hissetmedim pansumani güzel yaparsan dikkat edersen geçip gidiyor hemen