Seymanurrrr Brvndkm bende 11+5 im ama bendede hiç bir belirti yok rahat bir hamilelik geçirdiğimi düşünüp seviniyorum sizde öyle yapın kanama yada kasık agrısı olmadıgı sürece
[silindi] Brvndkm sıfır sıfır sıfır ya 😂 memnunum da aslında ama sorup duruyorlar yok mu bulantı, hassasiyet diye bir şey orası biraz sinir bozucu :) kendim gibi olan hamileleri görmek güzel