21.haftamda girdim geçen cuma 🥰 hastanemizde olmadığı icin ayrı ultrason merkezine gittik. Detaylıca renksiz baktı organlarına vs. 4-5 tane de renksiz çıktı verdi ama kemikleri plesantasi var bebek görüntüsü yok o kagitlarda. En son da renkli ultrasonu açtı. Fotoğraf yakalamak için bi 7 tane filan çekti 😬 en son da bitanesini seçin dedi ve renkli fotoğraf verdi 🥰🙏