Demet06 Kullanan var mı? 7 haftalık hamileyim, doktorum haftada bir balık yersen kullanmana gerek yok. Ama kullanmak istersen İMOM öneririm dedi. Sizler ne düşünüyorsunuz?
charlottececi Demet06 ben follatro kullaniyordum o donemde. İcinde omega 3 olan bir folikasit cok da memnundum. Suanda da yine multivitamin kullaniyorum doktor ayri omega destegi yerine toplu iceren regenesis max verdi. 12+4 haftalik ikiz gebeyim ☺️
Ogulcanmoms Demet06 Ben kullanıyorum canım 20. Haftadan sonra başladı benim doktorum hiç bi sıkıntı yaşamadım. İçerken tadı biraz kötü geliyor ama hemen bol su içmeye çalış ☺️
Parla Demet06 omegayı genelde ilk 3 ay bittikten sonra veriyor drlar. Bende ilk gebeliğimde imom kullandım bu gebelikte dr pregnavit tavsiye etti onu kullanıyorum
Merrveh Demet06 ben doktor vitamin yazdığın da müsilaj var balık yiyemem dediğim zaman yazmıştı o gün den bu yana kullanıyorum. Arada balık yesem de sorun olmıcağını söylemişti. Doğuma kadar da kullanmamı tavsiye etti.
Meriiih Ben kullanıyorum canım ilk aylar günde bir taneydi şu an haftada 2 kez içiyorum. 37.haftadayım bu arada en başından beri kullandım ama et balık da yiyorum bu arada
Azra_Mom Demet06 16. haftada verdi benimde doktorum bende kullanıyorum umarım faydası oluyordur pek balık yiyemiyorum çünkü