Oya54 bende hem hipertiroidi var hem kansızlık var. Geçen kontrolde baya hızlıydı nabzım, bizim nabzımız hızlanınca bebekte de etkisi oluyormus. Bir iş yapmasam bile arada nefes nefese gibi kalıyorum çarpıntı gibi değil ama böyle kalbim çok çalışıyomuş gibi değişik bir şey. Geçer inşallah en kısa zamanda 🙏🏼