Hamisannesi
Spinal olmuşdu bende. Ameliyatda hiç birşey hiss etmiyorsun. Bitdikden sonra regl sancısı gibi ağrın oluyor. Dayanılmaz bir şey değil ama acıyor biraz. İstediğim kadar ağrı kesici yapıyorlar. Amelyat sabahı daha rahat yürüyorsun. Ne kadar çok yürürürsen o kadar çabuk toparlanıyorsun gerçekten. Sonrakı gün eve çıktım ve topuklu giyecek kadar iyyiydim çok şükür❤️❤️hayırlı doğumlar dilerim canım👼🏼