MerveeD berilveannesi folidace kullanıyordum doktorum ve eczacı kuzenim en iyisinin o oldugunu söylemıstı 70 TL fılan Dı sanırım yanlıs hatırlamıyorsam
charlottececi berilveannesi follatroyu en cok 85 e aldim. Eczaneden eczaneye degisiyordu. Bazen eczaneler cok kazık oluyor maalesef 🙄
Asilem1 berilveannesi Bende folidays kullanıyorum da eşim 80 bişey demişti banada pahalı gelmişti ondan sordum sizinki daha pahalıymış
berilveannesi Asilem1 acaba tüm ilaçların içerikleri aynı mı daha önce folidace kullanıyordum 45 tl di bu niye böyle fazla anlam veremedim sizin ki de yüksek 🙄
berilveannesi MerveeD bende onu kullanıyorum bitirdim bi kutusunu 45 tl almıştım bugün özele gittim bunu yazdı doktor anlam veremedim ikisinin arasında çok uçuk bi fark var 🤔