_Mediha_ ben normalde hipotiroid hastasiyim. Normalde ilaclarla hep tsh 1 in altinda olurdu 0.7-0.9 civarı 2 aydir tahlil vermiyodum. 2.45 e cikmis ikiz gebeyim. İlac dozumu degistirmedik ama 1 ay sonra yine tahlil vercem. Yuksek cikarsa degistircez. 🙄