Asif_Sakine_Gulnar Ben 23+3 haftalik hamileyim yaklasik 5 6 haftadir kan yetersizliyi beni cok rahatsiz ediyor bas donmesi, yorgunluk, halsizlik, kalpde sancilar yasiyorum.Lutfen yazsrmisiniz benim gibi olan varmi?
Elika0 Asif_Sakine_Gulnar benimde aşırı düşük kan değerlerim. Ama çok şükür bende bir sıkıntı yaşatmıyor. Kan ilaçları kullanmıyorsan ilaçlara başlamalısın. Ve kan yapan şeyler yemelisin. Özellikle pekmez gibi.
Asif_Sakine_Gulnar Minikmucize51- doktora gitdim kan ilaci onerdi simdi kullaniyorum cok iyi geliyo bence sizede oneriyorum cunki demir ihtiyaci hem bebek icin hem anne icin cok onemli bazen bu ihtiyaci yiyeceklerden ne kadar alsakda yetmiyor ilac kullanmak lazim tabi doktorunda rizasiyla:)
Asif_Sakine_Gulnar Elika0 20 haftasindan sonra rahatsiz ediyor 20 haftadan once hicbir rahatsizlik hissetmiyorsun 20 haftadan sonra bebeye demir ihtiyaci artiyor buda annede rahatsizliklar yapiyor ilac kullanmak bebeyin saglikli buyumesinede yardimci oluyor simdi ilac kullaniyorum cok iyi geliyo eskiden pekmezde yiyodum bir suru kan yapan yiyecekler yiyordum ama pek etkisi olmuyodu ilac kullandigimdan cok iyi hiss ediyorum sanki daha enerjik oldum