Ben 2,5 yıl önce kızımı Serap hanımla kucağıma aldım. Evet tatlı bi bayan ama pandemi zamanında beni bir acele ettirdi. Cok rahat normal olabiliyorken sezaryen doğum yaptırdı. 6 arkadaşımda ona gitti sonuç aynı 1’ı hariç hepsi sezaryen oldu. Normal doğuma teşvik ettiğini düşünmüyorum. Şimdi tekrar hamileyim ona gider miyim bilmiyorum 🤷🏻♀️