Mineccee Ben kendim yapacağım, kasnak ve makrome ip ile bir düş kapanı benzeri bir şey yaptım ismi 8. Aydayım anca netleştirdik yakınımdaki bir tuafiye gibi yere ahşap olarak ismini yaptırıyorum onu yapıştıracağım, hayalini kafamda kurdum sonucu merak ediyorum inşallah güzel olacak☺️