MucizeAnne_ Ara ara oluyor siz ce normal bir durum mu belime doğru vuruyor yalancı doğum sancıları galiba 🤥
Elikra MucizeAnne_ benim de öyle canım 34+2 deyim Doğuma hazırlanıyoruz gün sancıları denen şey işte bugün nst de sancım çıkmadı çünkü gün içinde oluyo
RumeysaNur34 MucizeAnne_ dinlenince geçiyorsa evet yalancı sancı dır canım doktorumda dinlenince geçiyorsa endişe etme demişti 34+2 benimde
MucizeAnne_ Elikra aaa senindemi oluyor korkuyorum vallaha kontrole mi gidsem sancılar demekki ara ara gelip yokluyo
Elikra MucizeAnne_ evet evet hele de biraz fazla ayakta kalsam doğacak gibi oluyorum bi de pelvik mi deniyordu şu aşağıdaki kemiklerim çok ağrıyo
Tuqba27 MucizeAnne_ ben gecen gıttım ara ara sancım cıktı serum bagladılar bende 33 haftalıkken olmustu snra yolladılar ama alttan muane ettırme kuzum
MucizeAnne_ RumeysaNur34 evet evet dinlenince geçiyor kuzum benim ilk hamileligimde olmamıştı da tedirgin oluor insan
MucizeAnne_ Tuqba27 Tuqba27 yok kuzum benim ilki sezeryandi ya ikinciside mecbur sezeryan vallaha ara ara oluyor sonra geçiyor naasil birşeyse ilk gebeligimde hiç böyle olmadi demekki yalancı sancılar