32+1 im, az önce biraz kremsi beyaz süt pembe renklerinde olan miniğimin kıyafetlerini attım makineye 40 derece 800 devir 1 saat 20 dk yıkanıyor şuan😋🥰 ama annem ve birkaç arkadaşım tersten yıka yazdı hemen instagrama hikaye atmıştım, bi sorun olur mu ki? Domol renk tutucu ve ayırıcı mendilde attım. Siz nasıl yıkadınız daha görünmeyen birçok kıyafeti var yıkanmayan🙆🏻♀️