sencanelagoz bu bizim kararımıza bakmıyor ki.. yani şöyle normal istiyorsak da illa normal doğurabiliriz diye bir şey yok. Herkes illaki biliyordur normal doğumun en sağlıklı olduğunu ama bebek dönmediyse veya kiloluysa veya açılma yoksa normal doğum olamayabiliyor. Ben açıkçası 36+3 üm şuan normal mi sezeryan mı? Tarzı sorulara cevap vermiyorum bile.. Genelde , Aa normal yapmalısın tarzında tavsiye veren yakın çevremden yakınmıyor değilim. Yahu doğuracak olan bizleriz, hangisi sağlıklıysa o olsun.. Tabii gönlümden geçen çoğu gibi kolaycıcık normal olup bitsin.. Ama olmuyorsa da zorlamanın anlamı yok..