Çok uzun süreler beklemek bebekte olumlu değil olumsuz etkiler uyandıryormuş, ben normal düşünüyorum ama 39un sonunda hala gelmez ise sezaryen olurum bebeğimin sağlığı daha önemli doğum şeklimden. Sağlıklı süreç içinde gelirse epiduralli normal doğum yapmayı düşünüyorum, şu an 32+2 deyiz