Nurays95 Sevimlianne_adayi canım seni bılıyorum burdan. Benimde kocaman bir negafım var. Bıraktım tedaviyi. Insallah senın pozitif cıkar
Momy_eyyuptalha Sevimlianne_adayi çatlatma iğnesi 30 üstü değere yükselmez diye biliyorum çünkü doktoruma söyledim
Sevimlianne_adayi Nurays95 benim de kocaman bir negatifim olcak aynı kaderi paylaşıcak sen çatlamadan kaçıncı günü gördün onu
Nurays95 Sevimlianne_adayi canım benım adetim 4 gun gecikti. 4gunun aksamı kahverengi pembemsı akıntı geldı. Sonra sabah kanama basladı. Doktora yazdım okudugu halde cevap vermedi. Cok ilgisiz. Benim adetim normalde 7gun gelirdi. 2 aydır 3gun kesılıyo
Eliffefee Sevimlianne_adayi üzülme bnde kaç kere çatlatma iğnesi vuruldum o şekılde olmadı nasip bu Rabbm hayırlı zamanda versn inşallah
Sevimlianne_adayi 071095 umarım öyledir belki ilacın etkisi geçip tekrar pozitife dönmesşnin bir zamanı vardır
Sevimlianne_adayi Eliffefee ama benim tek çatlama iğnesi değil aşılama da yapılmıştı aşılama olalı da 8-9 gün oldu belli ilaç etkisi geçip tekrardan pozitife dönmesi 12-14 günü buluyordur
Sevimlianne_adayi Fatma_4224 bilmiyorum bekleyeceğim zaten adet günüme de daha 10 gün var belki iğne etkisi geçip negatifleşip pozitife dönmesş 12-14 günü bulur
Sevimlianne_adayi Nurays95 benim de ilk dış gebelik geçirdim geçirmeden önce hep 6-7 günde biterdi artık 4-5 değişiyor onlar canım
Nurays95 Sevimlianne_adayi bende anlamadım. Bilmiyorum artık yıldım zaten 1 yıl olmuş. Cok yorucu. Bazen kalbim çok acıyor. Bizimde imtihanımız buymuş guzel kardeşim. Allah en kısa zamanda kucagımızı doldursun