Merhaba kızlar. Uygulamaya göre 24 artı 4 doktora göre 25 artı 1 deyim. Bugun şeker yüklemesine falan gittim. Yürüdüm bide sürekli çok yoruldum bebişim kız. Ebe kalp atışına falan da baktı sabah iyi dedi. Ama ben bugun çok hareketini hissedemiyorum acaba çok yorulduğum için mi? Alıştım bide bana küstü merhaba acaba? Sizlerin nasıl gidiyor