BabyLoveeee Spot idrar tahlilinde biraz protein kaçağı çıktı,doktorum doğru sonuç olsun diye 24 saatlik idrar toplamamı istedi,idrar toplama kabı da aldım medikalden,daha önce toplayan oldu mu nelere dikkat etmeliyim?
Boncugummmm BabyLoveeee spot idrar kaç cıktı canm bnmde yüksek cıktı bnden 24 saatlk idrar istemedi 😪korkuyorum da
Piraye2021 BabyLoveeee sabah ilk idrarını lavaboya yaptıktan sonra yaptığım diğer bütün idrarı o lava topluyorsun. Ertesi sabah başladığın saatte ilk idrar dahil onuda kaba koyarak tahlile götürüyorsunuz. Benim 5lt dolmuştu toplama kısmı çok sinir bozucu 😐😐😐😨
Boncugummmm BabyLoveeee senın az cıkmış canım cok gecmiş olsun bnm 394 cktı. Ve bna hiç demedi normal dedi şaşıyorum ne guzel doktrun detaylı bakıcak
BabyLoveeee Piraye2021 5 litre mi dolmuştu🤦🏻♀️bende niye bu kadar büyük diyorum gün içinde ya 3 ya 4 kere idrara çıkıyorum suya çok yüklencem artık🤣dolumu nasıl yaptın ben pet bardağa yapıp ona dökerim diyorum artık direk ona yapılma şansı yok yani,bardaktan bakteri vs geçmez herhalde🤦🏻♀️
Piraye2021 BabyLoveeee cam kavanoza yapıp ordan boşalttım, gece uykudan uyanınca kavanoz doluyordu düşün 😱😱
BabyLoveeee Boncugummmm doktordan doktora çok değişiyor benimkide çok panik yaptırdı mesela gebelik zehirlenmesi geçiriyor olabilirsin bebeği erken alabiliriz falan dedi
Boncugummmm BabyLoveeee ewt dedgnz gbi degişiyor bnmkıde korkulcak birsey yok yazmış sonuçları gönderdgmde. Napcgmı bılemıyorum ama hala aklmdan cıkmıyor. Kaç haftalıksınz doktorunuz özel sanırım
Piraye2021 Boncugummmm ben de ayrı verdim spot deyince bana hiç spot yapılmadı direk idrar tahlili deyip veriyorlar
Boncugummmm Piraye2021 Piraye2021 sonuçlarda yazyordu hemde doktrum asistanına spot idrarınada bakn dedı canm öyle anladım