Momoztkn Happiness22 ben grip olduğumda doktorum günde bir bardak ve bi kaç gün içmemi söyledi sık içtiğinde rahim kasılmasına neden olduğu için çok izin vermiyolar
gozdebbc Happiness22 bitki çaylarını pek önermiyorlar hamilelikte. Ama en fazla 1 bardak olsa olsa içersin
gamzeyalcin Momoztkn Evet rahim kasılması yapıp düşük yapıyormuş nane olduğu için internette okumuştum ama 4 haftalık hamileyken içtim 3 gün boyunca tabi günde 1 bardak ama çok şükür birşey olmadı
Gulak Happiness22 eger 4 aylik ustundeyseniz gunde bir bardak ama altinda icilmemesi gerekiyor dusuk tehlikesi fazlasiyla oluyormus