İkili tarama da kan veriyorsun kan değerlerinden bebeğin değerlerine girip down sendromu var mı yok mu ona bakılıyor . 18. Haftadayım ben 2li yaptırmadım doktorum kesin net sonuç vermez ikili tarama ayrıca aldıracaksan yaptır 12. Haftada olmasının sebebi bebek büyümeden gebeliği sonlandırmak adına bu haftalarda demişti