elfffglc Elinde daha önce böyle bişey çıkan var mı ağrısından ağlıyorum artık kadın doğum doktoru da yazmadı ilaç geçmiyor 5-6 gündür 
Clementinee elfffglc canım enfeksiyon kapmış .. tırnak kenarındaki etlerini koparıyormusun ? Bir kere benimde olmuştu cildiyeye git mutlaka
AselLinaMom elfffglc canım iltihap toplamış kuru soğanı bir iki parça ocağın üzerine koy biraz ısıt sıcak halde parmağına sar bi parça bezle iyice dola sabaha kadar kalsın ama sıcakken koy parmağına
Clementinee elfffglc canım soğanı soy kaynat güzelce parmağına sar bir gün bekle ama randevu almaya çalış o arada mutlaka 🤍
ipekveatlas tırnak kenarı iltihabı, enfeksiyon kapmış. mutlaka doktora gitmelisin belki antibiyotik bile verebilir
feyza0806 elfffglc bunun adı bildiğim kadarıyla dolama diye geçiyo valla bi kaç yöntem var antibiyotik niyetine biraz sarmısak rendeleyip sar beklet sabaha kadar iltihabını akıtır çok ağrın varsa da buz uygula canım umarım iyi gelir
ozlem_d Dolama olmuş. Beni yataklara düşürmüştü. Hemen acile gidin ama biraz zaman alır tamamen geçmesi
Defne2018 elfffglc canım tırnak kenerından deri koparmışsın oda enfeksiyon kapmış sogan al bi parca soba yada ocakta biraz ısıt parmağına koy bi bez yardımıyla bi kaç gün dursun orda tazele ama sonra geçer