Ben 32. Haftadayım göguslerim büyüyünce emzirme sütyeni aldım sonrasındada kullanabilmek için aynı sorunu yaşadım
Gogusler büyüyo yani ama büyük sütuen yok🤷🏻♀️
E bebekten aldım gri ve pempe olandan penyesi güzel 100 beden bi onu buldum pembenin hemen rengi soldu ama gri olan iyi durumda tavsiye ederim penyeside yumusak😉