bebekveannesiii Kızlar yarın hastaneye gidicem ama meraktan ölüyorum… Bu papp-a değeri e nabız da 1666,2 beta hcg 64757 çıkmış anlamını bilen var mı??
AnnesiyimM53 bebekveannesiii normalde pappanın yükselmesi betanın düşmesi gerek sonuç riskli çıkabilir canım
iremss bebekveannesiii tek başına bi referans aralığı yok bu değerin grafik oluşturup istatistiksel yorumluyo doktorlar
bebekveannesiii iremss yaptırırken doktorun bana verdiği kağıtta herşey normal yazıyordu zaten doktor da normal dedi ultrasonda da normal ama korkuyorum kötü bişey olur falan diye
iremss bebekveannesiii içinizi ferah tutun ultrasonda kötü bişey demediyse sonuçta da çıkmaz inşallah ❤️🙏🏻
bebekveannesiii AnnesiyimM53 hiçbir risk yok yanlış bilgi verme lütfen diğer hamileler korkabilir ayrıca bebeğim doğdu 9.5 aylık oldu bile gayet herşey yolunda çok şükür
AnnesiyimM53 bebekveannesiii bende ihtimal verdim kesin konuşmadım zaten internette araştırdığım kadarıyla öyle yazıyor ve ayrıca bu bilindik birşey ikili testi rikli çıkıp sağlıklı doğan çok bebek var
bebekveannesiii AnnesiyimM53 istatistik grafikler ve referans aralığı internetten daha doğru haklısın 😉👌
bebekveannesiii AnnesiyimM53 ya o kadar komiksin ki🤣🤣🤣 postun üzerinden geçmiş koskoca 1.5 sene hamileyken yapıldığında sormuştum sen de çok biliyosun ya herşeyi zahmet edip tarihe de bir göz atasaydın😉😉🤣🤣