Merhaba kizlar oğluşumuz olucak insallah 15+ 5 olduk 🤩
Isimine karar verdik ve Göktuğ oldu ben yanına Kuranı Kerimden isim koymak istedim eşim de kırmadı 😍
Eşime göre sadece Ahlas güzel ama karari bana bıraktı 😊
Karar verip isimlii takimlardan siparis vercem yardım edermisiniz yorumlarinizida alirim ☺