Arkadaşlar şuan 27. Haftadayiz çok şükür 24. Haftadan beri kan sulandırıcı olarak aspirin kullanmamı önerdi doktor bebeğe giden kan basıncı düşük dedi. Ben aspirini kullanmaya başladığımdan beri kalpte carpintilar yaşıyorum. Başına gelen varmı bu konu hakkında bilgisi olan?