sevdaoztsss bu arada canım eğer doğumum normal olursa da bir önlük buldum onu alacağım inşallah hastane önlükleri kısa ve arkası açık oluyor o yüzden bizlere uygun bir model rahat ederiz hastanede sancı çekerken,sürekli muayene edildiği ve nst bağlandığı için çok rahat bir model
