Fazlası atılıyor idrarla diye biliyorum size doktor mu çok yüksek olduğunu söyledi ?
Ben bebek düşünüyorum diye doktora gitmiştim doktor devletin karşıladığı folikasitler mg si çok yüksek fazlası zarar böbrekleri yorar senin günlük Alman 400 mg demişti ve özel kendim folidoce adında folik asit alıp onu kullanmıştım .