Selam kızlar 28 haftalik olduk dün başlayan boğaz agrisi ve öksürük başladı
doktorum eczaneden Stremier okyanus suyu almamı söyledi bebekler icinmis zaten onu yapıyorum burnuma. Bal zencefil limon ılık suyla içiyorum arada sirke içiyorum birde bende mentollü migren taşı var onu göğsüme ve sırtıma sürüyorum o da rahatlatıyor. Oksurmekten bogazim tahriş oldu . He bir de sabah çok halsiz dim parol aldim 😞😞
Başka önerisi olan var mi bir an önce iyileşmek istiyorum 😭😭😭