karakiz1 5 6 7 8 haftaliklar nasilsiniz ev isleri yapiyormusunuz ben hamile oldugumu unutup ev isi yapiyorum uzaniyorum bugun agrimda olunca korkum
Ezgis54 karakiz1 bende 8+4 yeniyim hayirli olsun sizinde sağlıkla kavuşalım 😀🧿 eşimle yapıyoruz bizde zaten mide bulantisindan vakit kalmıyor 😀
ol_cay367 karakiz1 hayırlı olsun canım ben 6 haftalık hamileyim yediklerime çok dikkat ediyorum. Daha sonra çok ağır iş yapmıyorum ani bir şekilde oturup oturmuyorum.Gunluk rutin işleri yapiyorum.
karakiz1 Ezgis54 Hayirli olsun sizede aminn hepimiz saglicakla kavusalim bebekleerimize ay cok sukur benim mide bulantim yok sizinde bi an once gecmesi dilegiyle
karakiz1 ol_cay367 Hayii olsin sizede vende 6 haftalik hamileyim aynen oyle gunluk rutin supurge silme isini yapiyorum sonrasinda hemen dinlenitorum
Momy_eyyuptalha karakiz1 evet ben çatlatma iğnesi kunlandigim için erken öğrendim çok sık takip ediyordum
Ezgis54 karakiz1 amin inşallah en son doktor ilaç yazdı 100 de 100 geçirmiyor evet ama en azından artık klozetin basinda degilim😀😀 sizin kac haftalik
Ezgis54 karakiz1 inşallah sizde bulanti olmaz o haftada bende de hersey güllük gülistanlıkti😀😀 nolduysa 7.haftada oldu
Bsrdncrn Bende çalışıyorum. Her işimi de yapıyorum. Kızlar gerçekten itme çekme işleri zorluyor mu dedikleri kadar. Mesela ben dosyaları falan hep alıyorum yerine koyuyorum
Burcumm karakiz1 ben yemek yapmayı bırak yiyemiyorum bile çok zor gecuyo benimki 8+2 bulantilarim cok kotu