Merhaba arkadaşlar ben 2 ay oldu Almanya’ya taşınalı. 4 aylık hamileyim. Randevu sıkıntısı çok yaşıyorum. 10 gün sonra randevum var öncesinde gidemiyorum hastaneye. İdrar yolu enfeksiyonum var yanma ve idrarı yapmada zorlanıyorum. Doğal yollarla nasıl atalatabilirim bunu tecrübeli annelerden bilgi alabilir miyim. İlk gebeliğim olduğu için çok tevrübesizim ne yapacağımı bilmiyorum.