Minigin_annesi0 burun akıntısı, hafif baş ağrısı birde boğazda balğam vardı. 🤷🏻♀️ Grip sandım ama son 2 gündür tat gitti ondan şüphelendim. Eşim de pozitif fakat onda tat, koku kaybı yok. 🤔 6 ocaktı ama maalesef kaldı. Kötü olursan şehir hastanesine gitmen gerek dedi doktorum sancın olursa. Karantina bitimine kadar doğurmazsan gel dedi 🤦🏽♀️ Daha 2 gün bu gün. 🤷🏻♀️ Ama ben pazardan bu yana rahatsızım. Tat ve koku gidince test yaptırdık.