Sabah 8 buçuktan beri hastanedeyim suni sancı alıyorum ama hiç sancım yok saat akşam 7 oldu ikinci suniyi verdiler ne sancı ne açılma var saatsaat 8 de doktor yüne bakcak açılma yoksa sezeryan olcam suni sancı hiç etki etmedi ağrı falan yok böyle olan varmı hemşireler sana verdiğimiz suni ile 4 kişi doğurmuştu şimdiye dedi