bebekveannesiii beta hcg mom değerim düşük çıkmış benim de ondan çağırmış sadece söylemek zorundayız dedi bunlar kesin tanı koyan testler değil bunu biliyosunuz zaten risk de çok düşük çıktı zaten güzel bu dedi bende sorun yok sonuçlara takılmıyorum bu testlerde dedim güzel o zaman dedi sıkıntı yok çok şükür 🙏 ☺️