SumeyraKoc1 Arkadaşlar iyi akşamlar 14 haftalık gebeyim saçlarım çok kötü oldu beyazlar da cabası🤷🏻♀️ Gebelikte saçını boyayan annelerimiz var mı? Varsa bana önerebileceğiniz bitkisel içerikli amonyak içermeyen boya markası var mı acaba 😊
Deletedmom623737 SumeyraKoc1 3 aydan sonra doktorum boyayabilrisin demişti sacım baya kötü oldu 6 aya kadar boyamıyım dedim 6aydan sonra dayanamadım boyadım
glnrCk SumeyraKoc1 25. Haftadan sonra bitkisel boyayla sadece öndeki beyazları boyadım komple saç boyamamaya dikkat ettim
ceydabrn SumeyraKoc1 ben boyuyorum gratis ve watsonslarda satılıyor organik boyalar. Amonyaksız boya kullan mutlaka. Green therapy diye bir marka var, bio magic var zaten ambalajları benzer. Onlardan kullandım, sıkıntı olmadı.
Ahsennnn Haftadayım bende boyamadım hiç ama doktorun bitkisel boya ile boyayabilirsin dedi Gratiste dışı karton rengi bir marka vardı adını hatırlayamadım ona bir bakın iyi bir markaydı
SumeyraKoc1 Gonul_enes kuaförlere pek güvenim olmadığından evde kendim boyarım ama bir marka bulsaydım 😊😁
SumeyraKoc1 glnrCk benim tüm saçımı sarıya boyatmıştım geçen yıl sadece dip boyası yaptırıyordum hamile kalınca kaldı öyle aşırı kötü oldu maalesef bulursam bitkisel boyayı tümden boyarım mecburen 🙃
SumeyraKoc1 Deletedmom623737 palettenin bitkisel boyası var mıymış hiç ona bakmamıştım ben teşekkür ederim ☺️
Deletedmom623737 SumeyraKoc1 bitkisel degil canım bitkisel olan boyalarında yüzde yüz bitkisel olduklarını düşünüyorum kokusu aynı degişen hiç bir şey yok 🤗
SumeyraKoc1 Deletedmom623737 seninle aynı düşüncedeyim bitkisel dese de 💯 bitkisel içerikli olmaları imkansız gibi geliyor 🤷🏻♀️