Eymeninannesii217 23 haftalik hamileyim 2 gundur bebeğimin harwketleri çok azaldı sizce bi sorun olabilirmi normalde bisey yesem veya uzansam hemen hareket ederdi simdi cok nadir hareket ediyor 😪
Nsabcak Eymeninannesii217 o haftalarda çok normal canım sıkma canını 30 dan sonra rutine biniyo hereketleri hiç üzülme sen☺️ Ama içine sinmiyosa yinede bi doktora git tabi ☺️
nurunhayali Bazen fazla uyuyorlar canım endişe etme bişeyler yiyip sol tarafına uzanıp dinlen 🥰birşey yoktur Allahın izniyle
Eymeninannesii217 nurunhayali Dun dis cektirdim igne falan yaptilar o yuzden acaba oyuzden mi bisey oldu diye korktum ondan onceside 1 hafta antibiyotik kullaNdim 😣
nurunhayali Eymeninannesii217 iğneden olabilir belki ama düzelir yarına. Banada ciğer geliştirici iğne yapmışlardı iki gün hareket etmediler korkmuştum biraz araştırdım iğnedenmiş sonra düzeldiler çok şükür 🥰stres yapma hissediyorlar🙂 ama emin olmak istiyorsan doktoruna danış numarası falan varsa 😇
Eymeninannesii217 nurunhayali Teşekkür ederim canim icimi rahatlattin yani biraz daha böyle giderse yazicam doktoruma çünkü bidahaki kontrolume cok var
nurunhayali Eymeninannesii217 doğana kadar böyle korkutuyor bizi minikler işte Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin hepimize🥰
Merhayldrm Gecen bana da aynısı oldu 2,3 gün eskisi gibi hareketli değildi ama sonradan düzeldi canım bende çok evham etmiştim ilk başta sonra baktım tekrar eskiye döndü 30. Haftaya kadar da pek düzenli olmuyo 🥰🙏