_sila07 Kızlar hamilelikte yüzünüz vücudunuz sivilce döktümü? Daha 2.5 aylık hamileyim yüzüm cok fazla döktü siz ne çözüm buldunuz ne kullandınız 😏🤗
Ipekkarakus0 _sila07 bende de sivilce oluyor canım 13 haftalık her akşam yatmadan önce madeleb kullanıyorum en azından leke felan kalmıyor memnunum
Ysa _sila07 benimde baya kötü oldu hiç Burnumun kenarında iltihaplı küçük sivilce çıkmazdı bu hamileliğimde baya kötü oldu doğumdan sonra ancak bir cikdiyeye gideceğim başka da bişey gelmiyor aklıma
Yelizzzz34_ _sila07 o aylarda benimde çok çıkmıştı 👀 ben her duşta ipek keseyle yüzümü keseliyorum sonrada kağıt maske yapıyorum baya iyi geliyor
Hlt-seyma21 _sila07 la Roche yeşil yıkama jeli kullanıyorum iyi geliyor bir sakıncası da yok içindeki salisilik asit bebeğe geçmez kullanabilirsiniz.