Gzm23 Kızlar 23 haftalık hamileyim sağ böbreğimde 22 mm sol 13 mm genişlik var doktor tel takılabilir dedi 3 hafta sonra gel devam edrse genişlik tel takılacak dedi birde tel takılır sa normal doğum yapamazmışım öyle mi bu durumu yaşayan var mı?