Ece003 benimde bebeğim şekerim olmasına göre çok az kilo alıyor 😢 sağlıklı olması herseyde önemli ama insan istiyor ki azıcık kilosu olsun.30.haftamda 1540 gr çıktı dün 32+5de 1940gram çıktı.Şeker olunca diyet yapmak durumunda kalınca ondan almıyor galiba ben 26.haftamdan beri hiç kilo almadım ama bebek az bucuk almış