24 haftalık hamileyim bugüne kadar herhangi bir sorunum olmadı kahverengi leke geldi çamaşırıma özel acile gittim bebek iyi bi sorun yok dediler devlet acile gittim karından ultrasonda bir şey çıkmadı herşey normal alttan bakmak istedi fakat ben yapamadım galiba panik yaptım ve doktor kağıda anne bebek ölümünü kabul ediyorum diye imza attırdı. Yarın kendi doktoruma gideceğim sabah. Başına böyle bir şey gelen var mı Neden olabilir kimse bir şey demiyor 🤦🏼♀️