Kızlar merhabalar sizlerden fikir almak istiyorum yarın doğuma gireceğim allah nasip ederse 🙏 gece 12 den sonra yemek su içmeyecegim onun stresine girdim uyuyamıyorum ki saat geçsin sizce neler yapabilirim veya ne yiyip beklemeliyim gece normalde çok acikiyor susasiyorum 😒 kötü oluyorum birşeyler atıştırmayinca ne yapabilirimm