Aybam Acaba ne zaman doğacak 39+4 çok kararsız kaldık annemlerin durumu gelip gelmemeleri benim ağzıma bakıyor ben de net bişi söyleyemiyorum hiçbir belirtisi yok doğumla alakam yok sadece alt karnımda hafif ağrı geceleri olıyor sizde neler var
Dilanalp Aybam bende 39+5 aynen dediğiniz gibi valla gelsin artık hiç belirti yok ufak sancılar dışında
12gulenay21 Bende 39+2 ama ne sancı var ne ağrı , nst dede sancı filan çıkmıyor normalmi 5 gün sonra kontrolüm var ozamana kadar dogurmazsam ve sancım filan olmazsa , hoca suni sancıyla dogurtcagini söyledi :( korkuyorum suni sancı almaktan
Aybam 12gulenay21 benim düzenli gittiğim doktorum da yok vardı da ayrıldı hastaneden kaldım BÖyle doğum anında acilden giriş yapıcam artık bakalım