Sinemd4 Merhabalar,tatil icin esimin memleketindeyim ve bir kezde olsa kontrole gitmem lazim hem belli mi olur belki dogum icin bile gelebilirim onerebileceginiz doktor var midir hanimlar? Herkes huma diyor ama bende pek guvenemiyorum olumsuz konusan cok fazla hamile var cunku
Tubacam Sinemd4 ben memorial de ki Ülkü hanıma gidiyorum çok memnunum ama biraz tuzlu muayene ücreti 145 tl. Dogum 3800 tl.
Sinemd4 Aysegulaybukeylul dr.Özgüç altun hakkında bilginiz var mı? Ülkü aksoy aklımda yer etti önerilen bi doktormuş kendisi🌸
REYHANdnmz Özel Erciyes Hastanesi zerin AVUL a gidiyorum ilgili bi doktor .120 tl muayene ücreti .daha önce Huma etşada gittim tavsiye etmem
SemraCantrkCokun Tekden Hastanesinde Aytül Erdoğdu var ona gidiyordum malesef bayramdan sonra yok. Yani Bursa’ya gidiyormuş. dün çatı muayenesi oldum hiç hissetmedim dahii o derece mükemmel bir doktor. Giderayak moral olup gitti çook üzüldüm :( Nerde be nasıl doğuracağım bilmiyorum. Gerçi sağolsun durumumu hastanedeki nöbetçi doktora aktaracağını bildirdi ama insanın kendi doktoru gibi olmuyor :(
Tubacam SemraCantrkCokun Aytül hanımın methini bende çok duydum. Gitmesi kayseri için büyük bir yıkım oldu.
Aysegulaybukeylul Sinemd4 yok hayır bilgim yok o doktor hakkında ablam a normal doğum yaptırdı o kadar memnun kaldıki bende şuan ülkü hanıma gidiyorum güler yüzü ilgisi yetiyor her an cevap veriyor telefondan