Merve2234 bence dyson v11 extra plus var ama anneme v8 animal aldik mesela o da guzel. Haznesi daha kucuk cekis gucu de yine iyi. Kedi kopek yoksa yeter. Benim evde kopek oldugu icin ben v11 almistim biraz paraya kiyip asiri aşırı memnunum. Yataktan koltuktan bir mite temizleyisi var. 1 yil oldu. Hala asigim süpürgeme 😂😂
Daha once rowenta nin dikey sarjli supurgesini de kullandim bu arada. O da guzeldi ama bir sure sonra o tip markalarin performansi dusup pili eskiyor. 1 yilda. Cekisi dusuyor. Bence paraya buraz kiyip v8 ve ustu bi model dyson alinmali. Xionomi dikey supurge ablamda var onu da kullandim hala dyson diyorum. Xionominin servisi cok kotuymus arkadasi cok madur oldu 3 ayda bozulmus supurge. Dysonin servisi ups kargo ile evinizden aliyor supurgeyi oyle bir hizmet 😂