Essezen Merhaba kızlar 7 haftalık gebeyim fakat anlatıldığı gibi kusma bulantı sorunu yaşamıyorum sizce bu normal mi ? Korkmaya başladım ve bu yüzden doktora gitmeyi düşünüyorum 🤔 boş yere mi kuruntu yapıyorum sizce 🥺🙏
guly1 Essezen evet boş yere 😬 herkeste aynı belirtiler olacak değil kimisinde hiç olmuyor kimisinin 9ay sürebiliyor
Bsrbsrrr Essezen çok şanslısınız her bulantım kusmam yok postlarına yazıyorum valla😁😁 Daha ne istiyosunuz yeyin için gezin yatın😁😁 15 haftalığım hala kusuyorum 😰
nazli-3451 12 +6 haftalık gebeyim İnan ilk haftalardan daha kötü bulantım var hafiflemesi gerekirken 🤮