Perilisa Biz 40+3 e kadar bekledik normal doğumu ama hiçbir ilerleme olmadi. Kontrole gittim o gün beni sezaryene alin,sifirdan suni istemiyorum dedim. Yasemin hoca da karar senin o zaman diyip sezaryane aldi. Yoksa kendisi normal doğum yanlısı bir doktor.