Belacivciv masudee-1 Daha erken ya girer bence hemen üzülmeyin, doğum başlarken bile pozisyon alanlar oluyor
G_M_Z masudee-1 benim oğlum da 26da doğum pozisyonundaydı 30 da makat gelişe dönmüştü. Yarın 32 oluyorum kontrolüm var bakalım dönmüş mü ama sanmıyorum ya yan duruyor ya da ayakları aşağıda oluyor vurduğunda anlıyorum zaten ben de
Canselyaren masudee-1 Cnm erken daha 32 35 kadar yolu var bnimki 25 te baş aşağı dönmüş tü bugün de 29 oldum gittim yine aynı baş asagiydi
Nurgulvrl_ masudee-1 canım benimde 33 haftaya kadar almamıştı sonradan döndü, merak etme 37 de bile dönen var. Hem bunlara takılma minikler nasıl gelmek isterse öyle geliyo, hakkında hayırlısı olsun 🤗
Asyamveboncugum Ilk cocugum 39+5e kadar bekledim bir umit doner doye donmedi 2ye hamileyim 35 haftadayim oda donmedi bazi cocuklar dogumda bile dönüyormuş
Gizemin-minnakI @masudee-1 şuan dönse bile değişebilir ki . Benim bebeğim 30 den 32 ye kadar doğum pozisyonundaydı. Şuan 35. Haftadayız yan yatıyor 😂😂 pozisyonunu değiştirdi
masudee-1 İnşallah döner benimki de doktor çok umutlu konuşmadı canım sıkıldı . Bide normalden daha zayıfmış
babynil @masudee-1 almayi gec ters dondu 😂 bol yuruyus yapin alir o zaman. Kafasi agir basio cnku. Benm sipa ters durmayi tercih edio 🙄